Способи доставки

Кур'єр MOIKA.com.ua у Києві

Кур'єри доставляють замовлення з понеділка по п'ятницю. Виключення складають святкові дні.

  • Доставка відбувається до під'їзду.
  • Доставка здійснюється лише для товарів, що входять до складу замовлення.
  • Транспортування кількох товарів з метою вибору одного з них дома доставки не проводиться.
  • Доставка за вказаною адресою зобов'язує покупця перебувати дома у узгоджений напередодні час.
  • Для замовлень вагою до 10 кг та вартістю до 1000 грн спосіб доставки по Києву визначається продавцем і може виконуватись як нашою кур'єрською службою, так і службою доставки Нова Пошта.
  • До обов'язків кур'єрів не входить консультація з експлуатації та характеристик товару, його встановлення та налаштування.
  • Можливість та вартість заносу товару у квартиру обговорюється з менеджером під час узгодження замовлення.

Вартість доставки

  • Замовлення загальна вартість товарів в якому до 5000 грн - 100 грн;

  • Замовлення від 5000 грн. діє безкоштовна доставка.

Перевірка цілісності товару

  • Перевірте цілісність пристрою і відсутність зовнішніх дефектів, відколів і т.д.
  • Перевірте відповідність комплектації, кольору, моделі.
  • Тільки після того, як ви переконалися, що отриманий товар відповідає вашим очікуванням, працездатний і не має зовнішніх дефектів, ви можете підписувати товарно-транспортну накладну або акт прийому-передачі - в залежності від того, в який спосіб ви отримуєте своє замовлення.
  • Рекомендуємо вам перевіряти модель, характеристики, комплектацію товару до заповнення гарантійного талона (якщо такий передбачено).

Претензії до зовнішнього вигляду та комплектації виробу після від'їзду кур'єра не приймаються.

Кур'єрська доставка по Україні перевізниками Нова Пошта або Делівері

  • Вартість доставки згідно тарифів відповідного перевізника.
  • Комісія за післяплату згідно тарифів перевізника.
  • Ви можете відстежувати своє замовлення на сайті «Нова Пошта», «Делівері».

Важливо! Обов'язково перевірте цілісність, стан і зовнішній вигляд товару до підписання товарно-транспортної накладної та здійснення оплати.

За збереження замовлених вами товарів під часі доставки несуть відповідальність кур'єри і служба доставки.

У разі пошкодження товару необхідно відмовитися від отримання замовлення, в тому числі оплаченого, і обов'язково скласти Претензію або Акт невідповідності, а також повідомити нам про те, що трапилося за номером: (067) 162-97-96або (093) 789-20-05.

На жаль, в разі отримання вами пошкодженого товару без складеної спільно з співробітником компанії перевізника претензії, ми не зможемо компенсувати вам вартість оплаченого замовлення або обміняти його на нове.

Доставка по Україні в відділення перевізника Нова Пошта або Делівері

  • Вартість доставки згідно тарифів відповідного перевізника.
  • Терміни доставки замовлення складають 1-3 робочих дня.
  • Ви можете відстежувати своє замовлення на сайті «Нова Пошта», «Делівері».

Важливо! Обов'язково перевірте цілісність, стан і зовнішній вигляд товару до підписання товарно-транспортної накладної та здійснення оплати.

За збереження замовлених вами товарів під час доставки несуть відповідальність кур'єри і служба доставки.

У разі пошкодження товару необхідно відмовитися від отримання замовлення, в тому числі оплаченого, і обов'язково скласти Претензію або Акт невідповідності, а також повідомити нам про те, що трапилося за номером: (067) 162-97-96 або (093)789-20-05.

На жаль, в разі отримання вами пошкодженого товару без складеної спільно з співробітником компанії перевізника претензії, ми не зможемо компенсувати вам вартість оплаченого замовлення або обміняти його на новий.

Повідомлення ТТН після відправки

Після відправки вашого замовлення службою доставки Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером ТТН замовлення.