Способи оплати

Оплата готівкою

Оплата здійснюється безпосередньо в момент отримання, після перевірки товару та заповнення всіх необхідних документів. Оплата здійснюється в офісі MOIKA.COM.UA або при доставці кур'єром по Києву та/або Київській області.

Оплата на Р/Р

Для роздрібних покупців

Оплата здійснюється після узгодження замовлення з нашими менеджерами. Отримання замовлень, сплачених таким способом, можливо при наявності документа, що посвідчує особу одержувача, зазначеного при оформленні замовлення.

Для юридичних осіб

Оплата здійснюється після узгодження замовлення з нашими менеджерами.

Отримання замовлень, сплачених таким способом юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, можливо при наявності довіреності на отримання ТМЦ та документа, що посвідчує особу одержувача, зазначеного при оформленні замовлення.

Післяплата

Оплата здійснюється в момент отримання замовлення, після перевірки товару та заповнення всіх необхідних документів. Оплата здійснюється в пунктах видачі поштових операторів або під час видачі замовлення кур'єром.

Оплата карткою онлайн

Після вибору даного способу оплати вас буде переспрямовано на сервіс Liqpay для оплати замовлення онлайн. Отримання замовлень, сплачених таким способом, можливо при наявності документа, що посвідчує особу одержувача, зазначеного при оформленні замовлення.

Оплата здійснюється за допомогою сервісу Liqpay. Максимальна вартість замовлення для даного виду оплати - 150000 грн.

Оплата карткою при отриманні товару

Оплата здійснюється під час отримання замовлення, після перевірки товару та заповнення всіх необхідних документів. Оплата здійснюється у пунктах видачі поштових операторів.

Безготівкова оплата для юридичних осіб

При оформленні замовлення юридичній або фізичній особі-підприємцю необхідно надати інформацію:

  • Найменування підприємства або ПІБ особи-підприємця.
  • Код ЄДРПОУ / ІПН.
  • ПІБ і номер телефону контактної особи.

У разі оформлення замовлення для оплати з ПДВ, актуальну вартість товарів уточнить наш менеджер після оформлення замовлення. Для деяких товарів вона може відрізнятися від ціни сайту. Після узгодження всіх деталей замовлення, наш менеджер відправляє рахунок-фактуру на e-mail клієнта з платіжними реквізитами нашого магазину. Термін дії рахунку-фактури 2 робочих дні. Будь-які питання по даному типу оплати та співпраці можна направляти на пошту [email protected]

Оплата частинами Приватбанк

  • Можливий період розстрочки від 3 до 6 місяців та залежить від вартості і категорії товару.
  • Мінімальна вартість товару 500 грн, максимальна - 100 000 грн.
  • Отримання замовлень, сплачених таким способом, можливо при наявності документа, що посвідчує особу покупця, зазначеного при оформленні замовлення.

Додаткова інформація

В окремих випадках може потребуватися передплата, розмір якої узгоджується з менеджером при підтвердженні заявок.